Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24988 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Зранку, 27 вересня велосипедисти встановили перед Київською міською держадміністрацією пам’ятник загиблим на дорогах товаришам.
Метою акції «Досить нас вбивати», в якій взяло участь приблизно 200 власників двоколісного транспорту, стало озвучення вимог до чиновників КМДА, щоб нарешті було створено безпечні умови для найменш захищених учасників руху.
Велосипедисти підготували список вимог міській владі, які повинні бути реалізовані згідно з «Законом про дорожній рух» (статті 6 та 9). Власники двоколісного транспорту вимагають створення безпечної велосипедної інфраструктури та ухвалення велоконцепції Києва та відповідно створення велодоріжок, велопереїздів, позначення зони для велосипедистів на смугах громадського транспорту, тощо.
Активісти також вимагають впровадження інженерних рішень, які дають можливість вижити всім учасникам руху в разі ДТП: звуження смуг, острівці безпеки, наземні переходи, які добре освітлюються. Ініціатори акції вважають за необхідне, щоб КМДА зажадало від МВС запуску систем фото- та відеофіксації швидкості.
На думку авторів вимог, Київ має очолити кампанію з запуску систем контролю швидкості. Веловласники приводять за приклад сусідню Польщу, де запровадження відповідної системи знизило смертність на 30%.
Потрібно зазначити, що за даними Управління статистики дорожнього руху у Києві з початку 2014-го по серпень 2017-го року сталося 240 випадків наїзду на велосипедистів, що призвело до 14 летальних випадків. Лише в цьому році у ДТП загинуло семеро велосипедистів.
Велосипед-привид пристебнули на велопарковці біля КМДА, щоб він нагадував міській владі про необхідність запровадження рішучих дій у напрямку безпеки життя в місті.
У акції взяли участь різні громадські організації: «Асоціація велосипедистів Києва», ініціативні групи «Велодень», «Критична Маса», велоспільноти Night Ride, «Нічні Велоріверські», «Наша еПОХа», «Київська Сотка», ГО «Новий Київський велотрек», Bike in City.
Нагадаємо, у неділю, 24 вересня, у ДТП на Дарницькому мосту загинув 23-річний Денис Стаховський. Цей рік за інформацією «Асоціація велосипедистів Києва», кількість летальних ДТП з велосипедистами стала найбільшою за всі роки незалежності України.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті