Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
За допомогою ботів користувачі зможуть подавати показання квартирних лічильників холодної і гарячої води. Ці цифри користувачі передають, щоб підприємство нараховувало плату за воду і друкувало квитанції.
У Viber бота можна знайти за посиланням, натиснути “Чат” і написати “Добрий день”, а далі діяти за інструкцією.
Компанія відзначає, що свідчення, які подаються у Viber старим методом – у вигляді тексту на номер (044) -202-0202, з 26 вересня цього року не відображаються в системі. Стару систему “Київводоканал” впровадив в березні, щоб подавати по ній дані, потрібно було додавати в контакти вищевказаний номер, а потім вислати текстове повідомлення.
У Telegram потрібно приєднатися до боту підприємства за посиланням, натиснути Start, потім додати особистий рахунок, після чого подати дані.
Покази лічильників можна подавати з 10 числа і до кінця кожного місяця – крім Viber і Telegram, їх можна надавати через сайт підприємства, у вкладці “Лічильники”.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті