Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 25 днів. За цей час ми опублікували 26889 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
За допомогою ботів користувачі зможуть подавати показання квартирних лічильників холодної і гарячої води. Ці цифри користувачі передають, щоб підприємство нараховувало плату за воду і друкувало квитанції.

У Viber бота можна знайти за посиланням, натиснути “Чат” і написати “Добрий день”, а далі діяти за інструкцією.
Компанія відзначає, що свідчення, які подаються у Viber старим методом – у вигляді тексту на номер (044) -202-0202, з 26 вересня цього року не відображаються в системі. Стару систему “Київводоканал” впровадив в березні, щоб подавати по ній дані, потрібно було додавати в контакти вищевказаний номер, а потім вислати текстове повідомлення.
У Telegram потрібно приєднатися до боту підприємства за посиланням, натиснути Start, потім додати особистий рахунок, після чого подати дані.
Покази лічильників можна подавати з 10 числа і до кінця кожного місяця – крім Viber і Telegram, їх можна надавати через сайт підприємства, у вкладці “Лічильники”.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті