Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київські чиновники оголосили законними 6,5 тис кіосків, але тепер вимагають для них єдиного зовнішнього вигляду.
Раніше чиновники розробили «Комплексну схему розміщення тимчасових споруд», повідомляє UBR.ua . Згідно з нею, відкрито конкурс на визначені ділянки: «Усі підприємці, які вже розміщували свої кіоски, вибирають із запропонованих точку, де хотіли б поставити МАФ. Перевагу надаємо тим, хто найдовше перебував на цій ділянці на законних підставах», – розповідає перший замдиректора департаменту благоустрою КМДА Тарас Панчій.
Читайте також: Скільки коштує МАФ, кавомашина та літній майданчик
За словами чиновників, вони не будуть «рекомендувати» підприємцям конкретних виробників конструкцій, проте слідкуватимуть за дотриманням усіх норм.
Одним з головних правил, якого повинні дотримуватись підприємці, має бути висота споруди. Також, дизайнери розробили кольорову індикацію споруд за їх цільовим призначенням. Таким чином, кольорова лінія нагорі МАФу вказує на вид послуг, які він надаватиме:
- Червоний – продаж газет та журналів.
- Синій – продукти харчування.
- Зелений – квіти.
- Оранжевий – заклади громадського харчування
- Жовтий – туалет.
- Фіолетовий – шиномонтаж.
- Блакитний – тютюн та алкогольні напої.
- Рожевий – побутові послуги.
- Білий – прийом вторсировини.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті