Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 28 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Колією європейського стандарту 1435 мм планують з’єднати Київ та Одесу. Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

ЦТС повідомляє, що говорячи про перспективні концесійні проекти в Україні, міністр зазначив: «Хочемо також включити в цей перелік першу концесійну залізницю, євроколію, яка з’єднає Київ і Одесу. Інтерес з боку іноземних інвесторів до цього вже є».
Раніше Омелян вже заявляв про те, що в перспективі 5-10 років в Україні з’являться швидкісні колії. Першими напрямками повинні стати Київ-Одеса та Київ-Варшава. Зазначалось, що саме варшавський напрямок отримає євроколію.
Потенційними інвесторами концесійної залізниці є китайські компанії. Нагадаємо, ще у березні голова правління “Укрзалізниці” Войцех Балчун зазначав, що під час візиту в Китай приймаюча сторона повідомляла про можливе фінансування швидкісної залізниці в Україні.
«Проводимо зараз переговори з китайськими компаніями на умовах державно-приватного партнерства. Я сподіваюся, що ці переговори будуть успішними. У тимчасовому розрізі це мінімум від 5 до 10 років з сьогоднішнього дня – якщо у нас переговори йдуть успішно і у нас ефективний менеджмент “Укрзалізниці”»,- розповів у травні Володимир Омелян.
Напрямок Київ-Одеса є необхідним для будівництва, про це Омелян казав ще рік тому. Проте, через проблеми залізничної сфери на півдні країни, повідомлення не пролунало. «Потяги йдуть по довгому маршруту – і тому “Інтерсіті”, які повинні були б долати відстань за кілька годин, йдуть 6-7 годин. Ми над цим працюємо, але, на жаль, це зовсім інші капіталовкладення, набагато більші цифри»,- пояснює міністр.
Наразі в Україні експлуатуються колії шириною 1520 мм, але найпоширенішими у світі є колії шириною 1435 мм. Ними користуються 60% залізниць світу, зокрема Північна Америка, Китай, Європа (окрім країн СНД, Балтії, Фінляндії, Ірландії, Іспанії і Португалії).
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті