Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Колією європейського стандарту 1435 мм планують з’єднати Київ та Одесу. Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

ЦТС повідомляє, що говорячи про перспективні концесійні проекти в Україні, міністр зазначив: «Хочемо також включити в цей перелік першу концесійну залізницю, євроколію, яка з’єднає Київ і Одесу. Інтерес з боку іноземних інвесторів до цього вже є».

Раніше Омелян вже заявляв про те, що в перспективі 5-10 років в Україні з’являться швидкісні колії. Першими напрямками повинні стати Київ-Одеса та Київ-Варшава. Зазначалось, що саме варшавський напрямок отримає євроколію.

Потенційними інвесторами концесійної залізниці є китайські компанії. Нагадаємо, ще у березні голова правління “Укрзалізниці” Войцех Балчун зазначав, що під час візиту в Китай приймаюча сторона повідомляла про можливе фінансування швидкісної залізниці в Україні.

«Проводимо зараз переговори з китайськими компаніями на умовах державно-приватного партнерства. Я сподіваюся, що ці переговори будуть успішними. У тимчасовому розрізі це мінімум від 5 до 10 років з сьогоднішнього дня – якщо у нас переговори йдуть успішно і у нас ефективний менеджмент “Укрзалізниці”»,- розповів у травні Володимир Омелян.

Напрямок Київ-Одеса є необхідним для будівництва, про це Омелян казав ще рік тому. Проте, через проблеми залізничної сфери на півдні країни, повідомлення не пролунало. «Потяги йдуть по довгому маршруту – і тому “Інтерсіті”, які повинні були б долати відстань за кілька годин, йдуть 6-7 годин. Ми над цим працюємо, але, на жаль, це зовсім інші капіталовкладення, набагато більші цифри»,- пояснює міністр.

Наразі в Україні експлуатуються колії шириною 1520 мм, але найпоширенішими у світі є колії шириною 1435 мм. Ними користуються 60% залізниць світу, зокрема Північна Америка, Китай, Європа (окрім країн СНД, Балтії, Фінляндії, Ірландії, Іспанії і Португалії).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button