Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В Києві, 22 жовтня, відкрився моно-заклад від Food vs Marketing з в’єтнамським сендвічем Bánh mì.

Власник закладу Євген Михайленко на сторінці в Facebook оголосив про відкриття сендвічної. «Початок тестового режиму із тестовими цінами. Увага – під час опрацювання страв продукти можуть спонтанно закінчуватись. Одразу приносимо свої вибачення за можливі незручності», – попередив Михайленко.

В меню закладу чотири види сендвічів Bánh mì, два салати на вибір та напої. Окрім того, відвідувачі можуть наповнити свої сендвічі продуктами на власний смак. В сендвічній можна придбати курячий паштет власного виробництва, кімчі та мариновані огірки.

У В’єтнамі словосполучення «бен мі» означає просто «пшеничний хліб». Хліб, схожий на багет, став популярним у цій країні під час колоніальної доби французів, які привезли сюди багет. До однойменного сендвіча обов’язково має входити кінза, паштет, м’ясна начинка або її веганський замінник (наприклад, тофу чи сейтан), мариновані овочі.

Хмарочос вже писав про 10 незвичайних страв вуличної їжі, до яких також входив Бен Мі.

Адреса: вул. Цитадельна, 6/8

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button