Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
25 жовтня у мережі Instagram з’явився акаунт perepichka_1981 з відвертими фото жінок, які тримають в руках смажену сосиску в тісті.
Поки що на сторінці Перепічки чотири фотографії. Якість світлин дозволяє припустити, що це професійна фотозйомка. Кілька місяців тому акаунт зі схожою концепцією запустили у Санкт-Петербурзі, там рекламують заклад «Пышечная», який працює в місті з 1958 року.
Однак, російський аналог позбавлений відвертих еротичних фото з жінками, на відміну від фотографій з перепічкою. У випадку з perepichka_1981 має місце сексуальна об’єктивація – процес опредметнення жінки, зведення її до картинки, до абстрактного образу, штучно наділеного рядом характеристик, що відповідають інтересам чоловіків.
На відміну від України, в Нідерландах висміюють сексуальну об’єктивацію у рекламних кампаніях. Так, бренд одягу Suitsupply запустив серію рекламних постерів, на яких жінка у брючному костюмі позує на фоні оголених чоловіків та інтер’єру.
Оновлено: Нагадаємо, акаунт @perepichka_1981 було створено 25 жовтня. В Instagram публікувались фотографії оголених жінок, які позували з фаст-фудом. «Хмарочос» розповідав, чому це сексизм. Через деякий час було запущено Facebook сторінку «Київська перепічка». Жоден проект не мав стосунку до столичного фаст-фуду «Київська перепічка».
Згодом виявилось, що власниками Facebook-сторінки є Віктор Велла та Володимир Коваль. Створюючи сторінку, вони мали на меті викрити власника акаунту @perepichka_1981, ким вважають засновника Вільної школи журналістики Дмитра Раімова та його компанію «НЕТ. Агентство антикризових комунікацій». Проте Раімов все заперечує.
«Інстаграм-аккаунт і Facebook сторінку @perepichka_1981 не мають до мене і мого агентства ніякого відношення. Їх створили два блогери (один – атакував компанію WOG, другий – мого клієнта). З приводу першого, ми неодноразово публічно говорили, що атака на WOG проплачена, були на зв’язку менеджментом компанії (спочатку їх били за омивач, потім бургери і т.д.). Стосовно другого – ми викрили фейкову сторінку, що зруйнувало атаку на нашого клієнта. Це все публічна інформація, вона є в мережі. Саме за це панове образилися і вирішили помститися. Напередодні «Вільна. Курс маркетинг» вони запустили цей фейк, організувавши підроблену рекламу школи зі сторінки перепічки, ображали людей. Мета – дискредитувати мене і школу маркетингу. У підсумку, вони зізналися, що це вони», – коментує ситуацію Дмитро Раімов.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті