Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

КК «Київавтодор» 23 жовтня на вул. Олександра Архипенка в Оболонському районі облаштувала перший у столиці новітній острівець безпеки.

kyivavtodor.kievcity.gov.ua

«Для підвищення безпеки руху, унеможливлення обгону на пішохідному переході, і забезпечення безперешкодного руху пішоходів та незрячих громадян було встановлено сучасний острівець безпеки». Про це повідомляє на своїй Facebook сторінці Департамент транспортної інфраструктури КМДА.

Так, даний острівець зменшує час перебування пішоходів в зоні можливого наїзду і змушує водіїв заздалегідь гальмувати перед проїздом, стверджується на сторінці. За даними КК «Київавтодор» організація такого дорожнього руху відбувалась комплексно:
– нанесено дорожню розмітку з використанням пластику, котрий має підвищені зносостійкі властивості в порівнянні з фарбою;
– по периметру острівця встановлено додаткові світлоповертальні елементи;
– з обох боків переходу встановлено двосторонні дорожні знаки з флуоресцентною окантовкою;
– пішохідний перехід обладнано тактильною плиткою для орієнтування осіб з вадами зору.

КК «Київавтодор» зазначає, що: «Основною перевагою модульної конструкції острівця є можливість його демонтажу і повторного встановлення (наприклад для виконання ремонту дорожнього покриття або внесення змін в організацію дорожнього руху)».

kyivavtodor.kievcity.gov.ua

Проте острівець має декілька недоліків, як зазначає головний спеціаліст департаменту транспортної інфраструктури КМДА Віктор Петрук. На його думку, острівець має виконувати три головні функції, а саме: примушувати водіїв дотримуватись встановленого швидкісного режиму за рахунок того, що острівець звужує проїзну частину в місці пішохідного переходу та підвищує концентрацію водіїв на дорозі; унеможливлює виїзд автомобіля на зустрічну смугу для обгону чи випередження; створює фізичний захист для пішоходів, місце, де вони можуть безпечно перечекати проїзд транспортних засобів, а старші люди – перепочити.

«Ознайомившись з облаштованим острівцем безпеки на вул. Архипенка від КК “Київавтодор”, можна дійти висновків, що якщо перші 2 з вказаних функцій такий елемент виконує повною чи частковою мірою, то функцію захисту пластмасово-гумова конструкція може виконувати не повною мірою»,- пояснює Віктор Петрук. За його словами, «Київавтодор» не повної мірою дотрималась ДБН В.2.3.5-2001 «Вулиці та дороги населених пунктів», а саме вимогу щодо висоти підняття (15 см) мається на увазі бордюрного каменю, та ширини (не менше 2 м за рахунок звуження смуги).

kyivavtodor.kievcity.gov.ua

У висновку, головний спеціаліст додав: «Вітаємо за спробу, це вселяє надії, сподіваємось на продовження такої практики, але хотілося б, аби в подальшому облаштовували більш надійні та безпечніші для пішоходів елементи з дотриманням необхідних параметрів. З метою посилення захисту, знак має розміщуватись перед кількома стовпчиками, які в разі можливого наїзду на великій швидкості на острівець, могли б гасити швидкість».

Додамо, що комунальна корпорація «Київавтодор» у наступному році планує масштабне впровадження острівців безпеки такого типу на вулично-дорожній мережі столиці.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button