Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

КК «Київавтодор» 23 жовтня на вул. Олександра Архипенка в Оболонському районі облаштувала перший у столиці новітній острівець безпеки.

kyivavtodor.kievcity.gov.ua

«Для підвищення безпеки руху, унеможливлення обгону на пішохідному переході, і забезпечення безперешкодного руху пішоходів та незрячих громадян було встановлено сучасний острівець безпеки». Про це повідомляє на своїй Facebook сторінці Департамент транспортної інфраструктури КМДА.

Так, даний острівець зменшує час перебування пішоходів в зоні можливого наїзду і змушує водіїв заздалегідь гальмувати перед проїздом, стверджується на сторінці. За даними КК «Київавтодор» організація такого дорожнього руху відбувалась комплексно:
– нанесено дорожню розмітку з використанням пластику, котрий має підвищені зносостійкі властивості в порівнянні з фарбою;
– по периметру острівця встановлено додаткові світлоповертальні елементи;
– з обох боків переходу встановлено двосторонні дорожні знаки з флуоресцентною окантовкою;
– пішохідний перехід обладнано тактильною плиткою для орієнтування осіб з вадами зору.

КК «Київавтодор» зазначає, що: «Основною перевагою модульної конструкції острівця є можливість його демонтажу і повторного встановлення (наприклад для виконання ремонту дорожнього покриття або внесення змін в організацію дорожнього руху)».

kyivavtodor.kievcity.gov.ua

Проте острівець має декілька недоліків, як зазначає головний спеціаліст департаменту транспортної інфраструктури КМДА Віктор Петрук. На його думку, острівець має виконувати три головні функції, а саме: примушувати водіїв дотримуватись встановленого швидкісного режиму за рахунок того, що острівець звужує проїзну частину в місці пішохідного переходу та підвищує концентрацію водіїв на дорозі; унеможливлює виїзд автомобіля на зустрічну смугу для обгону чи випередження; створює фізичний захист для пішоходів, місце, де вони можуть безпечно перечекати проїзд транспортних засобів, а старші люди – перепочити.

«Ознайомившись з облаштованим острівцем безпеки на вул. Архипенка від КК “Київавтодор”, можна дійти висновків, що якщо перші 2 з вказаних функцій такий елемент виконує повною чи частковою мірою, то функцію захисту пластмасово-гумова конструкція може виконувати не повною мірою»,- пояснює Віктор Петрук. За його словами, «Київавтодор» не повної мірою дотрималась ДБН В.2.3.5-2001 «Вулиці та дороги населених пунктів», а саме вимогу щодо висоти підняття (15 см) мається на увазі бордюрного каменю, та ширини (не менше 2 м за рахунок звуження смуги).

kyivavtodor.kievcity.gov.ua

У висновку, головний спеціаліст додав: «Вітаємо за спробу, це вселяє надії, сподіваємось на продовження такої практики, але хотілося б, аби в подальшому облаштовували більш надійні та безпечніші для пішоходів елементи з дотриманням необхідних параметрів. З метою посилення захисту, знак має розміщуватись перед кількома стовпчиками, які в разі можливого наїзду на великій швидкості на острівець, могли б гасити швидкість».

Додамо, що комунальна корпорація «Київавтодор» у наступному році планує масштабне впровадження острівців безпеки такого типу на вулично-дорожній мережі столиці.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button