Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Харківський дизайнер розробив незвичні ескізи для українських міністерств та поділився ними на behance.net.
20-річний графічний дизайнер з Харкова, Артем Шапаренко поділився своїм уявленням про те, як повинні виглядати емблеми всіх українських міністерств. «Кожна ідея починається з однієї проблеми. Нещодавно мені потрібно було використати щось, щоб показати, що проект був розроблений Міністерством освіти і науки. І я не міг застосувати текст. Після цього, я зробив кілька досліджень і з’ясував, що є безліч потворних символів, які потрібно використовувати, і ніхто не хоче користуватись будь-яким з них», – розповідає Шапаренко.
Дизайнер намагався розробити максимально прості та зрозумілі кожному символи. Щоб будь-яка людина при бажанні могла відтворити символ, який складається з декількох елементів. Для форми всіх емблем Шпаренко обрав букву «U», що означатиме Україну. Кожен із ескізів ввібрав у себе асоціативні елементи з кожним з міністерств: колоски для Міністерства аграрної політики та продовольства; гори та річка для Міністерства екології та природних ресурсів; будівлі для Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.
Всього було розроблено 20 символів.
В свою чергу, відомий житомирський дизайнер Ілля Стронговський, на свої сторінці в Facebook прокоментував ідею так: «Кльова ідея, гарне втілення, але іконки самостійно ні разу не зчитуються, а форма знаку загалом найдужче нагадує леґо-Бетмена».
Додамо, що 27 жовтня Міністерство освіти і науки змінило свою візуальну ідентичність. «Віднині #МОН має новий стиль – від логотипу та шрифту до можливого дизайну комунікаційних кампаній та презентаційної продукції. Ми відмовляємося від золотих тиснень, штучної псевдорозкоші на користь простих чітких ліній і лаконічних зображень»,- повідомляють на своїй сторінці у Facebook.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті