Уповноважена ВР з прав людини Валерія Лутковська звернулася до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо дискримінаційної реклами «Київської перепічки».
«За наслідками моніторингу 26 жовтня 2017 року у соціальній мережі Facebook виявлено рекламу Київської перепічки із зображеннями оголених частин жіночого тіла та сексистськими написами».
Відповідно до Закону України «Про рекламу», реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності; забороняється розповсюджувати рекламу, що містить елементи приниження людської честі та гідності; розміщувати в рекламі твердження, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі (статті 7 та 8 Закону України «Про рекламу»).
Крім того, реклама може вважатися дискримінаційною та порушувати добросовісну маркетингову практику, якщо реклама зображує жінку як прикрасу, включає натяки на сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого товару.
З огляду на це, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини звернулась до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з проханням перевірити рекламу Київської перепічки на предмет відповідності її Закону України «Про рекламу».
Нагадаємо, «Хмарочос» вже писав, що ця рекламна кампанія є об’єктивацією.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті