Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Уповноважена ВР з прав людини Валерія Лутковська звернулася до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо дискримінаційної реклами «Київської перепічки».

«За наслідками моніторингу 26 жовтня 2017 року у соціальній мережі Facebook виявлено рекламу Київської перепічки із зображеннями оголених частин жіночого тіла та сексистськими написами».

Відповідно до Закону України «Про рекламу», реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності; забороняється розповсюджувати рекламу, що містить елементи приниження людської честі та гідності; розміщувати в рекламі твердження, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі (статті 7 та 8 Закону України «Про рекламу»).

Крім того, реклама може вважатися дискримінаційною та порушувати добросовісну маркетингову практику, якщо реклама зображує жінку як прикрасу, включає натяки на сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого товару.

З огляду на це, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини звернулась до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з проханням перевірити рекламу Київської перепічки на предмет відповідності її Закону України «Про рекламу».

Нагадаємо, «Хмарочос» вже писав, що ця рекламна кампанія є об’єктивацією.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button