Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
В Києві поширюють соціальну рекламу «Жити в Києві – це…» націлену на українізацію.

Борис Корпусенко/Вечірній Київ
Про ініціативу розповіли в агентстві «Укрінформ» під час підбиття підсумків роботи з популяризації української мови в столиці, повідомляє Вечірній Київ. Заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА Тетяна Гузенко зазначає: «Маємо проблему з мовою читання матеріалів в Інтернеті, адже найбільш рейтингові сайти в Україні російськомовні».

Проект комплексної соціальної реклами «Жити в Києві – це…» готовий на 90%, та містить три варіанти реалізації проекту. Серед них розповсюдження зовнішньої реклами (сітілайти, щити), банерна реклама в громадському транспорті, таргетована реклама в соціальних мережах, запуск аудіороликів у ТРЦ. Зазначимо, що на вулицях міста вже почала з’являтись ця зовнішня реклама.

«Є дві причини, чому людина вирішує розмовляти українською: якщо її змусять або якщо вона сама захоче. Простіше зробити так, щоб вона захотіла. Саме для цього й робиться така соціальна реклама», – розповідає про проект його співзасновник Володимир Наконечний.

В майбутніх планах проекту запустити цикл радіопередач, телевізійні короткі рекламні ролики, друковані матеріали для розповсюдження по мікрорайонах, проведення презентацій та круглих столів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті