Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Києві поширюють соціальну рекламу «Жити в Києві – це…» націлену на українізацію.
Про ініціативу розповіли в агентстві «Укрінформ» під час підбиття підсумків роботи з популяризації української мови в столиці, повідомляє Вечірній Київ. Заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА Тетяна Гузенко зазначає: «Маємо проблему з мовою читання матеріалів в Інтернеті, адже найбільш рейтингові сайти в Україні російськомовні».
Проект комплексної соціальної реклами «Жити в Києві – це…» готовий на 90%, та містить три варіанти реалізації проекту. Серед них розповсюдження зовнішньої реклами (сітілайти, щити), банерна реклама в громадському транспорті, таргетована реклама в соціальних мережах, запуск аудіороликів у ТРЦ. Зазначимо, що на вулицях міста вже почала з’являтись ця зовнішня реклама.
«Є дві причини, чому людина вирішує розмовляти українською: якщо її змусять або якщо вона сама захоче. Простіше зробити так, щоб вона захотіла. Саме для цього й робиться така соціальна реклама», – розповідає про проект його співзасновник Володимир Наконечний.
В майбутніх планах проекту запустити цикл радіопередач, телевізійні короткі рекламні ролики, друковані матеріали для розповсюдження по мікрорайонах, проведення презентацій та круглих столів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті