Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Асоціації велосипедистів Києва пояснили, чому велодоріжка на Пішохідному мосту небезпечна як для пішоходів так і для велосипедистів.

Прес-служба КМДА

Нагадаємо, нещодавно на Пішохідному мості, який зв’язує правий берег з Трухановим островом завершились ремонтні роботи. Асоціація велосипедистів Києва опублікувала пояснення чому розмітка на Парковому мосту є неправильною. Асоціація була безпосереднім учасником переговорів з «Київавтодором», та пропонувала інший варіант розмітки. Проте, домовленостей з керівником «Київавтодору» Олександром Густєлєвим не було дотримано, і розмітку не було змінено.

На думку Асоціації, велодоріжка погана з двох причин. «На мосту гуляють великими компаніями і часто ходять по 2-3 людини. Ширина 2 м по краях мосту не дає змоги розійтись трьом людям, відповідно, пішоходи постійно будуть виходити на велодоріжку. Це спричинятиме регулярні конфлікти між пішоходами і велосипедистами, бо створює ризик наїзду на пішоходів», – пояснюють в повідомленні. Друга причина, це те, що така доріжка дозволятиме велосипедистам розганятися, і будь-який вихід пішохода на доріжку, буде мати травматичні наслідки, саме через швидкість руху.

«Такий формат (розмітки) залишає дуже мало місця для пішоходів, яких тут дуже багато у вихідні дні. Моя пропозиція – 2 м по центру для вело і по 2,5 м з кожної сторони для пішоходів, або ж залишати суміщений вело-пішоходний рух, як він є тут зараз. Тепер можемо чекати теплих днів і велосипедистів, які буду розганятись на велодоріжці на мосту з великою кількістю пішоходів, і новин про конфлікти і травмованих пішоходів. Інфраструктура повинна створювати безпеку, а не просто однозначно давати відповідь на питання “хто винен?” у разі ДТП», – зазначає координаторка роботи Асоціації по Києву, радниця міського голови з питань розвитку велоінфраструктури Ксенія Семенова.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button