Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Київський дизайнер Костянтин Кофта випустив нову колекцію футуристичних шкіряних сумок і рюкзаків IMAGO.

фото: Kofta studio

У процесі виробництва речей бренду Kofta використовується 3D друк, біотехнології й лазерне різання. Усі сумки виробляються вручну. Над ними працює команда скульпторів й кравців. У кожному виробі є кишені для iPad чи ноутбуку. Для створення колекцій використовується лише натуральна шкіра. Для IMAGO команда вигадала спеціальну фарбувальну техніку, яка дозволила експериментувати з кольорами. Маючи соціальний підтекст й концептуальні ідеї, вироби бренду не наслідують тренди модної індустрії, а є самобутнім втіленням задумів дизайнера. Нова колекція – це завершальний етап старого й звичного виробництва. Попереду – нові матеріали, ідеї та технології, але залишати шкіряне ремесло команда не збирається.

фото: Kofta studio

Бренд Kofta заснований у 2010 році в Києві. Його ідеологом є Костянтин Кофта, який самостійно розробляє ескізи для сумок й контролює процес виробництва. Кофта навчався Central Saint Martins College of Art and Design в Лондоні.

Протягом семи років роботи випущено 11 колекцій. Наразі продукція бренду представлена у магазинах DAAD DANTONE (Італія), MASKOVNA STORE (Росія), H.LORENZO (США), ALCHEMIST (Греція).

фото: Kofta studio

Основне виробництво залишається в Києві, проте у майбутньому, за словами Костянтина Кофти, можливе відкриття нових потужностей виробництва за кордоном. Продукція здебільшого орієнтована на іноземного покупця з Європи чи США. Цільовою аудиторією є представники творчих професій й креативних індустрій, для яких сумка — це не лише аксесуар, а прояв індивідуальності. Вартість однієї сумки (рюкзака) варіюється від 1000 до 2000 євро. За знижкою речі з попередніх колекцій можна придбати за 400-600 євро.

На початку реалізації своїх ідеї Костянтин Кофта стикнувся з недостатньою кількістю новітніх технологій в Україні. Проте це дало поштовх для саморозвитку й пошуку інших шляхів втілення мрії. Зараз, коли бренд Kofta пройшов шлях від мрії до її втілення, Костянтин радить початківцям-дизайнерам: «Потрібно абстрагуватись від усього світу й створювати нове, не трансформувати створене вже кимось, відкинути егоцентризм й наслідування».

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24974 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button