Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Київський дизайнер Костянтин Кофта випустив нову колекцію футуристичних шкіряних сумок і рюкзаків IMAGO.

фото: Kofta studio

У процесі виробництва речей бренду Kofta використовується 3D друк, біотехнології й лазерне різання. Усі сумки виробляються вручну. Над ними працює команда скульпторів й кравців. У кожному виробі є кишені для iPad чи ноутбуку. Для створення колекцій використовується лише натуральна шкіра. Для IMAGO команда вигадала спеціальну фарбувальну техніку, яка дозволила експериментувати з кольорами. Маючи соціальний підтекст й концептуальні ідеї, вироби бренду не наслідують тренди модної індустрії, а є самобутнім втіленням задумів дизайнера. Нова колекція – це завершальний етап старого й звичного виробництва. Попереду – нові матеріали, ідеї та технології, але залишати шкіряне ремесло команда не збирається.

фото: Kofta studio

Бренд Kofta заснований у 2010 році в Києві. Його ідеологом є Костянтин Кофта, який самостійно розробляє ескізи для сумок й контролює процес виробництва. Кофта навчався Central Saint Martins College of Art and Design в Лондоні.

Протягом семи років роботи випущено 11 колекцій. Наразі продукція бренду представлена у магазинах DAAD DANTONE (Італія), MASKOVNA STORE (Росія), H.LORENZO (США), ALCHEMIST (Греція).

фото: Kofta studio

Основне виробництво залишається в Києві, проте у майбутньому, за словами Костянтина Кофти, можливе відкриття нових потужностей виробництва за кордоном. Продукція здебільшого орієнтована на іноземного покупця з Європи чи США. Цільовою аудиторією є представники творчих професій й креативних індустрій, для яких сумка — це не лише аксесуар, а прояв індивідуальності. Вартість однієї сумки (рюкзака) варіюється від 1000 до 2000 євро. За знижкою речі з попередніх колекцій можна придбати за 400-600 євро.

На початку реалізації своїх ідеї Костянтин Кофта стикнувся з недостатньою кількістю новітніх технологій в Україні. Проте це дало поштовх для саморозвитку й пошуку інших шляхів втілення мрії. Зараз, коли бренд Kofta пройшов шлях від мрії до її втілення, Костянтин радить початківцям-дизайнерам: «Потрібно абстрагуватись від усього світу й створювати нове, не трансформувати створене вже кимось, відкинути егоцентризм й наслідування».

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 10 днів. За цей час ми опублікували 26789 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button