Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
16 листопада на Туристичному бізнес-форумі 2017 презентували нову айдентику туристичного бренду Запоріжжя.
Як повідомив Telegraf, керівником та арт-директором проекту став київський дизайнер Дмитро Буланов. Розробкою концепції та дизайном займався й Сергій Кривенко.
Айдентику було розроблено орієнтуючись на традиційні асоціації міста з козацтвом. Окрім цього, за основу обрали поєднання конструктивізму (що присутній в архітектурі міста) та мінімалізму.
Слогаганом стало словосполучення «сім шляхів», внаслідок того, що в основі стратегії було виділено 7 туристичних напрямків розвитку Запоріжжя. Варіації можливих слоганів: «сім шляхів до пригод», «сім шляхів до нових вражень», «сім шляхів до себе».
Зазначимо, що фірмовий шрифт розробив дизайнер Андрій Шевченко. Osnova Zaporizhzhia створений на основі вже створеної шрифтової гарнітури Osnova з декількома графічними змінами.
Додамо, що кожен із семи напрямків отримав власний символ, зберігши при цьому фірмовий стиль.
Автори також представили візуальну комунікацію на сувенірній продукції міста, й те як нову айдентику можна впровадити в повсякденне життя запоріжців.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті