Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 312 днів. За цей час ми опублікували 26411 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
16 листопада на Туристичному бізнес-форумі 2017 презентували нову айдентику туристичного бренду Запоріжжя.

identity.zaporizhzhia.city
Як повідомив Telegraf, керівником та арт-директором проекту став київський дизайнер Дмитро Буланов. Розробкою концепції та дизайном займався й Сергій Кривенко.
Айдентику було розроблено орієнтуючись на традиційні асоціації міста з козацтвом. Окрім цього, за основу обрали поєднання конструктивізму (що присутній в архітектурі міста) та мінімалізму.

Слогаганом стало словосполучення «сім шляхів», внаслідок того, що в основі стратегії було виділено 7 туристичних напрямків розвитку Запоріжжя. Варіації можливих слоганів: «сім шляхів до пригод», «сім шляхів до нових вражень», «сім шляхів до себе».
Зазначимо, що фірмовий шрифт розробив дизайнер Андрій Шевченко. Osnova Zaporizhzhia створений на основі вже створеної шрифтової гарнітури Osnova з декількома графічними змінами.

identity.zaporizhzhia.city
Додамо, що кожен із семи напрямків отримав власний символ, зберігши при цьому фірмовий стиль.

Автори також представили візуальну комунікацію на сувенірній продукції міста, й те як нову айдентику можна впровадити в повсякденне життя запоріжців.

identity.zaporizhzhia.city

identity.zaporizhzhia.city

identity.zaporizhzhia.city

identity.zaporizhzhia.city
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті