16 листопада на Туристичному бізнес-форумі 2017 презентували нову айдентику туристичного бренду Запоріжжя.

identity.zaporizhzhia.city
Як повідомив Telegraf, керівником та арт-директором проекту став київський дизайнер Дмитро Буланов. Розробкою концепції та дизайном займався й Сергій Кривенко.
Айдентику було розроблено орієнтуючись на традиційні асоціації міста з козацтвом. Окрім цього, за основу обрали поєднання конструктивізму (що присутній в архітектурі міста) та мінімалізму.

Слогаганом стало словосполучення «сім шляхів», внаслідок того, що в основі стратегії було виділено 7 туристичних напрямків розвитку Запоріжжя. Варіації можливих слоганів: «сім шляхів до пригод», «сім шляхів до нових вражень», «сім шляхів до себе».
Зазначимо, що фірмовий шрифт розробив дизайнер Андрій Шевченко. Osnova Zaporizhzhia створений на основі вже створеної шрифтової гарнітури Osnova з декількома графічними змінами.

identity.zaporizhzhia.city
Додамо, що кожен із семи напрямків отримав власний символ, зберігши при цьому фірмовий стиль.

Автори також представили візуальну комунікацію на сувенірній продукції міста, й те як нову айдентику можна впровадити в повсякденне життя запоріжців.

identity.zaporizhzhia.city

identity.zaporizhzhia.city

identity.zaporizhzhia.city

identity.zaporizhzhia.city
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті