Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
19 листопада відбулась презентація проектів відновлення простору Бессарабської площі та пропозицій змін у схемі дорожнього руху.
Проекти були напрацьовані в рамках осінньої школи «Трансформація Бессарабської площі», яка проходила протягом чотирьох днів, 16-19 листопада. Учасниками школи стали студенти транспортних, архітектурних та містобудівних спеціальностей з різних міст України. Під керівництвом експертів, які успішно працюють у сфері організації міських просторів, молоді спеціалісти шукали рішення для створення безпечніших та зручніших умов для пересування пішоходів, громадського та автотранспорту Бессарабською площею.
Студенти розділились на три групи. Їхньою задачею було підготувати пропозиції з трансформації простору навколо Бессарабки, які б вирішили транспортні проблеми цього вузла та покращили пішохідні зв’язки у центрі міста. Менторами груп були транспортні спеціалісти Ігор Могила (Інститут просторового розвитку, м. Львів), Андрій Коман (Urban Consulting Group, м.Івано-Франківськ) та Олена Чернишова (Dornier Consulting International, м. Київ). Кожна група представила своє бачення трансформації Бессарабки, які потім оцінило журі.
Група №1
[metaslider id=36583]
Група під керівництвом Андрія Комана запропонувала зробити вулицю між Арена Сіті та Бессарабським ринком пішохідною зоною, пустивши автомобільний потік що рухався по вулиці Басейна вулицею Скоропадського, окрім тих кому потрібно на Крутий узвіз. Для автомобільного потоку, що рухається з Крутого узвозу залишили смугу руху, відмежовану від смуги громадського транспорту, так званою «платформою», на якій розміщена зупинка громадського транспорту та зелені насадження. Також студенти цієї групи пропонують пустити навколо ринку трамвайне кільце. Звідси трамвай, за проектом учасників школи, має прямувати до залізничного вокзалу та далі за маршрутом швидкісного трамваю на Борщагівку. Журі оцінило цей проект на 70,5 балів.
Група №2
[metaslider id=36592]
Група під керівництвом Ігора Могили також запропонувала обмежити автомобільний рух по сторонах Бессарабської площі та зробити ці вулиці пішохідними зонами. Крім того, студенти вважають доцільним відновити центральний вхід до ринку та запроектувати низку наземних пішохідних переходів через вулиці Хрещатик, Велику Васильківську та Павла Скоропадського. Журі оцінило цей проект на 76 балів.
Група №3
[metaslider id=36600]
Група під керівництвом Олени Чернишової єдина запропонувала не перекривати рух навколо Бессарабскього ринку. Натомість, студенти запроектували зробити кільцевий автомобільний рух навколо будівель ринку та Arena City, зробивши проїзд біля Pinchuk Art Centre пішохідною зоною. Також у проекті цієї групи представлений наземний перехід від Бессарабського ринку до бульвару Шевченка. Журі оцінило цей проект на 76,5 балів.
Наступним етапом школи стане транспортне моделювання – у компанії A+S пообіцяли протягом найближчих тижнів перевірити пропозиції студентів на транспортній моделі міста Києвата оприлюднити результати, аби було зрозуміло, яка ідея найкраще вирішує проблеми цього вузла в масштабах всього міста.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті