Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На Подолі реконструюють Нижній та Верхній Вали на суму 600 млн грн.
Про це йдеться в офіційній відповіді Департаменту будівництва та житлового забезпечення КМДА на запит дослідника, активіста Олександра Анісімова, щодо об’єкта «Реконструкція вул. Верхній Вал та вул. Нижній Вал на ділянці від вул. Глибочицької до вул. Набережно-Хрещатицької у Подільському районі». Замовником виконання робіт є КП «Дирекція будівництва шляхо-транспортних споруд м. Києва».
У листі йдеться про те, що у грудні 2016 року було укладено договір з ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Укрбуд». Вартість проектних робіт 6 199 462 грн, розробка технічно-економічного обґрунтування – 1 806 796 грн. Додамо, що Українська державна будівельна корпорація «Укрбуд» в коментарях під повідомленням Олександра Анісімова у Facebook, відмічає, що не має ніякого стосунку до «Інвестиційно-будівельної компанії “Укрбуд”».
Проектом передбачено: реконструкцію вулиць Верхній та Нижній Вал на відрізку від вул. Глибочицької до вул. Набережно-Хрещатицької; реконструкцію Глибочицького колектора, яким тече річка Глибочиця; реконструкцію трамвайних колій з заміною рейок; перекладка інженерних мереж; комплексний благоустрій прилеглих територій; заходи для вільного пересування осіб з особливими потребами; велодоріжки та заходи для безперешкодного переміщення велосипедів в підземних переходах.
Згідно з відповіддю департаменту, орієнтовна вартість робіт з реконструкції вулиць складає 600 млн гривень.
Нагадаємо, Віктор Петрук пропонував нововведення на Подолі, згідно з яким буде запроваджено так звану «прогресивну схему» організації дорожнього руху. Така схема зменшує зупинки на перехрестях, що збільшує середню швидкість на ділянці. Окрім того, для автівок передбачено нові паркомісця.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті