Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23268 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Повноцінна транспортна споруда, по якій зможе, в разі потреби, їздити снігоприбиральна техніка, в основному проектується для пішоходів та велосипедистів.

Про це пише «Вечірній Київ». Міст матиме ширину полотна шість метрів. Посеред нього запланована велодоріжка – її, можливо, зроблять з підігрівом, щоб не було ожеледиці взимку, пише видання.

Проектом займається авторський колектив архітекторів «Проектні системи ЛТД» під керівництвом Андрія Миргородського. Він є проектантом реконструкції Гостиного двору, проти якої протестували активісти у 2012 році, а також «фонтану Сковороди», який хотів подарувати місту французький меценат.

За словами Миргородського, зараз проектанти продумують різні варіанти полотна із сучасним асфальтом, на окремих опорах – важливо зберегти вигляд схилів Дніпра та зробии міст таким, щоб його не було видно на панорамному огляді з лівого берега Києва. Ця інженерна споруда – складова частина великої концепції створення туристичного простору на схилах Дніпра, від Подолу до Києво-Печерської лаври.

Автори проекту пропонують зробити міст довжиною 222 метри, який споруджено на великій висоті, не лякав пішоходів, не завдавав їм психологічного дискомфорту, вирішили зробити його з трьома зигзагами. Пішохід, що перебуває на кожному з таких відрізків, бачитиме перед собою кожен раз іншу панораму. На думку Миргородського, «найкращим буде вид з моста на пам’ятник Рівноапостольному князю Володимиру, коли ви знаходитеся на одному рівні з пам’ятником, бачите обличчя і вбрання князя».

Перила та огорожі моста будуть скляними. Також збираються облаштувати острівці зі скла вздовж полотна моста, щоб через них можна було дивитись униз.

Нагадаємо, переможця тендеру на проектування цього моста, компанію АІММ-Group дискваліфікували через відсутність листа-гарантії. Наступна пропозиція у тендері була дорожчою на мільйон гривень. В результаті переможцем визнали ТОВ «Проектні системи ЛТД».

А в 2013 році КМДА було проведено закритий архітектурний бліц-конкурс на найкращий проект для цього мосту. Тоді було вирішено об’єднати ідеї всіх трьох переможців, але проект реалізований так і не був. Участь брали архітектурні бюро з різних країн світу, в тому числі Іспанії, Швейцарії та Об’єднаного Королівства.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button