Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Запропоновані проекти трансформації Бессарабки розглянули та визначили, які рішення для транспортного вузла в центрі міста будуть найоптимальнішими.

Нагадаємо, 19 листопада у Києві презентували три проекти трансформації Бессарабської площі. «Хмарочос» детально описав кожну концепцію. 13 грудня на засіданні Постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту презентували результати розгляду проектів та розповіли про ключові рішення на базі яких буде створюватись транспортна модель руху на Бессарабці.

Варто зазначити, що всі проекти мали на меті створення комфортного та доступного громадського простору площі. Окрім цього, автори передбачили зручності для пішоходів з обмеженими можливостями мобільності. Згідно з Велоконцепцією на Бессарабській площі повинні перетинатись два важливих магістральних веломаршрути. В проектах передбачено й збільшення громадського транспорту – зокрема, продовження нової лінії швидкісного трамвая до станції метро «Палац спорту», яка зараз знаходиться на стадії концепції.

За результатами, спільним рішенням всіх ідей було перекриття Бессарабського проїзду між Бессарабським ринком та ТРЦ «Арена-Сіті». Згідно з дослідженнями, це найпроблемніша ділянка для пішоходів, паркування та зв’язності міського простору. Саме тому, проїзд зроблять пішохідним простором, сполучивши Хрещатик з внутрішньою пішохідною площею ТРЦ «Арена-Сіті».

Для Бессарабського ринку необхідно облаштувати відокремлений паркувальний майданчик, адже це вирішить проблему паркування відвідувачів. Тому, команди запропонували Т-подібне перехрестя у місці початку бульвару Тараса Шевченка – із дозволом всіх лівих поворотів (як з бульвару на Хрещатик, так і з вул.Великої Васильківської на бульвар Тараса Шевченка). Біля заднього входу в ринок влаштують майданчик для розвантаження товарів.

За результатами розгляду проектів, буде доопрацьовано фінальне рішення для транспортного вузла. До уваги беруть ідеї всіх трьох запропонованих варіантів облаштування площі. За словами представників Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, навесні 2018 року, після розробки остаточного проекту трансформації та схем організації дорожнього руху, має розпочатись впровадження одного з рішень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button