Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Директор компанії «A+С Україна» Дмитро Беспалов розповів про те, чому в столиці під час опадів виникають величезні затори.

roadtv.com.ua

На думку автора, на це є декілька причин:

1. В Києві немає статистики, що порівнює рівень заторів у звичайні дні та дні з опадами. Таким чином, не можна точно визначити чи в дощовий/сніжний день заторів більше, ніж зазвичай.
2. Опади провокують мешканців користуватись автівками. Люди не мають бажання йти на зупинки громадського транспорту, ризикуючи промочити ноги, чи послизнутись. Зазвичай у Києві у 88% випадках власники автівок обирають подорож на особистому авто, ніж на велосипед чи громадському транспорті. В день з опадами цей відсоток зазвичай ще збільшується.
3. Велика кількість ДТП.  Опади погіршують видимість, зменшують коефіцієнт зчеплення, збільшують гальмівний шлях, що ускладнює процес управління автомобілем. Дані ДТП в Києві не доступні для аналізу інженерам, таким чином не можливо відслідкувати, чи збільшується кількість аварій під час опадів. Проте ДТП, можливо, є однією з основних причин спричинення заторів у місті. Додамо, що в період з січня по листопад 2017 року в столиці трапилось 35 029 аварій, повідомляє Сьогодні (це близько 100 ДТП на день).

Дмитро Беспалов пропонує декілька шляхів вирішення проблем виникнення заторів: спостерігати за транспортною системою; надавати пріоритет громадському транспорту, робити його комфортним; розвивати пішохідну інфраструктуру; розвивати стоянки.

Нагадаємо, згідно з даними компанії «А+С Україна», яка розробляла транспортну модель столиці, середній час поїздки у Києві – одна година. В середньому киянин проводить у дорозі дві години на день. І неважливо, він у цей час знаходиться за кермом, на пасажирському сидінні у таксі чи стоїть і тримається за поручень у тролейбусі. «Хмарочос» знайшов сімох героїв, які розповіли, як вони використовують час у заторах з користю.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button