Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Директор компанії «A+С Україна» Дмитро Беспалов розповів про те, чому в столиці під час опадів виникають величезні затори.

roadtv.com.ua

На думку автора, на це є декілька причин:

1. В Києві немає статистики, що порівнює рівень заторів у звичайні дні та дні з опадами. Таким чином, не можна точно визначити чи в дощовий/сніжний день заторів більше, ніж зазвичай.
2. Опади провокують мешканців користуватись автівками. Люди не мають бажання йти на зупинки громадського транспорту, ризикуючи промочити ноги, чи послизнутись. Зазвичай у Києві у 88% випадках власники автівок обирають подорож на особистому авто, ніж на велосипед чи громадському транспорті. В день з опадами цей відсоток зазвичай ще збільшується.
3. Велика кількість ДТП.  Опади погіршують видимість, зменшують коефіцієнт зчеплення, збільшують гальмівний шлях, що ускладнює процес управління автомобілем. Дані ДТП в Києві не доступні для аналізу інженерам, таким чином не можливо відслідкувати, чи збільшується кількість аварій під час опадів. Проте ДТП, можливо, є однією з основних причин спричинення заторів у місті. Додамо, що в період з січня по листопад 2017 року в столиці трапилось 35 029 аварій, повідомляє Сьогодні (це близько 100 ДТП на день).

Дмитро Беспалов пропонує декілька шляхів вирішення проблем виникнення заторів: спостерігати за транспортною системою; надавати пріоритет громадському транспорту, робити його комфортним; розвивати пішохідну інфраструктуру; розвивати стоянки.

Нагадаємо, згідно з даними компанії «А+С Україна», яка розробляла транспортну модель столиці, середній час поїздки у Києві – одна година. В середньому киянин проводить у дорозі дві години на день. І неважливо, він у цей час знаходиться за кермом, на пасажирському сидінні у таксі чи стоїть і тримається за поручень у тролейбусі. «Хмарочос» знайшов сімох героїв, які розповіли, як вони використовують час у заторах з користю.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button