Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В німецькій столиці пропонують закон, що повністю реформує наявну велоінфраструктуру.

Fabrizio Bensch/Reuters

Проект нового закону партії «Зелена» вимагає щонайменше 100 кілометрів велосипедних надземних шляхів для Берліна, повідомляє ресурс Citylab. Закон будуть обговорювати та ратифікувати у новому році.

До 2025 року місто планує створити 100 000 нових паркувальних місць для велосипедистів, деякі з яких – у багатоповерхових гаражах, розташованих у ключових приміських центрах. Тим часом, наявна міська мережа велосипедних провулків, яка вже є просторою, але не завжди добре відокремленою від автомобільного руху, буде більш суворо захищена стовбами. Такі плани є необхідними, з огляду на те, що в минулому році в результаті зіткнень з автотранспортом померло 33 берлінці – дев’ять були велосипедистами. Розширення цієї мережі збільшить велошляхи на 18%.

Створення альтернативної циклової мережі у формі окремих сегментованих супермагістралей дозволить реконструювати транспортні зв’язки, які були небезпечними для велосипедистів. В першому році планують реформувати 10 магістралей, 20 у наступному та 30 в кожному наступному році. Варто зазначити, що закон передбачає надання переваг не приватним автівкам, а громадському транспорту, який стане пріоритетним.

Такими діями Берлін намагається отримати рівень їзди на велосипеді, подібний до Копенгагена та Амстердаму. Хоча в цих містах більш ніж половина працівників дістаються роботи на велосипеді, Берлін націлений досягти відмітки 25%. Берлін хоча і є набагато більшим, ніж нідерландська чи данська столиці, але він має більше можливостей для впровадження нової велосипедної інфраструктури. Вулиці Берліну є надзвичайно широкими за європейськими стандартами, а тротуари можуть вмістити пішохідну, велосипедну зону та кафе, не викликаючи незручностей. Тим паче пласка місцевість ідеально підходить для велосипедного руху.

Додамо, що в Києві згідно з проектом бюджету на 2018 рік на розвиток велоінфраструктури виділять 50 мільйонів гривень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button