В Монреалі, мешканці міста за допомогою Twitter-повідомлень можуть визначати колір моста.

momentfactory.com
Підсвітка мосту Жака Картьє підключена до системи, що використовує технологію обробки великих даних (big data) і реагує на зміни дорожньої ситуації, погоду та іншу інформацію, повідомляє ресурс ABCnews. Ці дані формують унікальний малюнок зі світла на мосту. Короткі світлові шоу показують щогодини.
Головний тон підсвітки обирається з урахуванням теми, що найбільше турбує містян в даний момент у Twitter. Якщо це розмови про навколишнє середовище, міст підсвічується зеленим кольором, про технології – в бірюзовий, про бізнес – в жовтий, про спорт – в синій. Якщо лейтмотивом стає обговорення певних інституцій (релігія, політика, юриспруденція) міст набуває рожевого відтінку, тема повя’зана з мистецтвом – багряний, якщо мова йде про освіту, здоров’я та дозвілля – червоний.
Проект реалізований компанією Jacques Cartier and Champlain Bridges Incorporated. Концепт розробила Moment Factory, що спеціалізується на створені світлових шоу, у співпраці з декількома місцевими партнерами.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті