Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 105 днів. За цей час ми опублікували 24826 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У заяві, опублікованій у газеті «Хрещатик», КП «Київпастранс» оголосило намір розробити техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) для трамвайного маршруту до станції метро «Палац Спорту».
В ТЕО розглядається три варіанти проходження траси трамвайної лінії:
Перший: від вул. Старовокзальної по вул. Жилянська, далі по вул. Шота Руставелі, та в зворотному напрямку по вул. Рогнідинська, вул.
Велика Васильківська, по вул. Саксаганського на вул. Старовокзальну;
Другий: від вул. Старовокзальної по вул. Жилянська, далі вул. Шота Руставелі, вул. Рогнідинська, вул. Еспланадна, вул. Саксаганського, вул. Старовокзальна;
Третій: від вул. Старовокзальної по вул. Саксаганського, далі вул. Шота Руставелі, та в зворотному напрямку по вул. Рогнідинська, вул.Велика Васильківська, по вул. Саксаганського на вул. Старовокзальну.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Трамвай у центр: як у Київ хочуть повернути рейковий транспорт
У повідомленні йдеться, що будівництво трамвайної лінії від вулиці Старовокзальної до станції метро «Палац Спорту» забезпечить розвантаження громадського автотранспорту й сприятиме збільшенню пасажиропотоку. Дозволить знизити викиди забруднюючих речовин в атмосферну шляхом застосування екологічного безпечного електротранспорту.
Громадське обговорення ТЕО відбуватиметься через 30 днів з дати публікації, о 10:00 за адресою Набережне шосе, 2, КП «Київпастранс». Пропозиції та зауваження можна присилати протягом 30 днів з дати публікації.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті