Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

КМДА оголосила конкурс на залучення інвесторів по облаштуванню зупинок громадського транспорту.

kiev.vgorode

Конкурс проводиться Департаментом економіки та інвестицій КМДА, повідомляє ресурс Наші гроші. Згідно з документацією, опублікованою в газеті Київської міської ради від 22 грудня, на конкурс виставлені 994 зупинки. Вони розподілені на два великих лоти: перший – 242 зупинки та другий – 109 шт. Дві третини зупинок розбиті у менші лоти по 10-50 шт.

Орієнтовна вартість кожного зупиночного комплексу становить 355 тис. грн. У нього входить павільйон очікування (15 кв. м) – 115 тис. грн, кіоск (до 15 кв. м) – 149 тис. грн, благоустрій території – 50 тис. грн, інформаційне табло – 40 тис. грн, кнопка тривоги – 1 тис. грн. Заходи з благоустрою та облаштування зупинок включають: позначення меж зупинки громадського транспорту жовтою смугою; ремонт або заміна твердого покриття, здійснення заходів для запобігання виникненню калюж на території зупинки; встановлення урн; встановлення павільйону очікування з місцем для сидіння; встановлення кіоску з продажу проїзних документів, інших товарів (надання послуг). У свою чергу «Київпастранс» має звільнити 20-метрову зону довкола зупинок від тимчасових споруд, які можуть завадити виконанню інвестиційного договору.

Проте, у соціальній мережі Facebook створено групу «Малий бізнес України Об’єднуйся», яка виступає проти конкурсу. Учасники висувають претензії до умов конкурсу – неможливості для малого бізнесу зібрати достатні кошти для інвестування, великі пакети об’єктів і відсутність можливості інвестувати в одну чи декілька зупинок.

Додамо, що окрім інвестування в зупинки громадського транспорту, переможці конкурсів мають зробити й низку інших внесків. Переможець конкурсу має заплатити «Київпастрансу» внесок на створення соціальної і інженерно-транспортної інфраструктури Києва. Розмір цього внеску є основним критерієм для визначення переможця. Також, переможець має заплатити «Київському інвестиційному агентству» 1% від орієнтовної вартості об’єкта інвестування у якості компенсації за виконання підготовчих робіт. На всі ці виплати учасник конкурсу має надати забезпечення у вигляді банківської гарантії.

У випадку успішного проведення конкурсу по всім лотам, у всі зупинки буде інвестовано не менше 353 млн грн. Комунальники отримають не менше 11 млн грн на інфраструктуру і не менше 3,5 млн грн на підготовку самого конкурсу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button