Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Магазин розтрощили у місті Йоганесбург у відповідь на рекламну кампанію, де темношкірий хлопчик був одягнутий в худі з надписом «Найкрутіша мавпочка в джунглях».

buro247.ua

Громадські активісти Йоганнесбургу вирішили розтрощити флагманський магазин H&M у місті, повідомляє ресурс Buro 24/7. Згідно зі звітами поліції, протести відбулись також у Кейптауні та Преторії, але відбувались мирно. З огляду на це, було вирішено тимчасово закрити всі магазини компанії в країні.

«Нам не соромно за те, що ми зробили з H&M, – коментує колишній член Африканського національного конгресу та голова опозиційної партії Юлій Малема.– Це тільки початок. Всі магазини, які принижують темношкірих людей, повинні бути зачинені».

Нагадаємо, шведська компанія H&M створила нову лінійку дитячого одягу. На фото в онлайн-магазині на одній з худі, в яку був одягнений темношкірий хлопчик, був надпис «Coolest Monkey In The Jungle» («Найкрутіша мавпочка в джунглях»). Фото викликало обурення в медіа та соціальних мережах – бренд звинуватили в расизмі. В наслідок цього, музикант The Weeknd оголосив про припинення співпраці з брендом. «Прокинувся цього ранку в шоці та соромі за це фото. Я глибоко обурений та остаточно припиняю співпрацю з H&M», – пише в своєму Twitter співак.

H&M швидко зреагували на конфлікт опублікувавши публічні вибачення та видаливши фото. Мати хлопчика також звернулась до ЗМІ та зірок з проханням не «створювати скандал» навколо компанії. «Це одна з сотень моделей одягу, в яких фотографувався мій син, – говорить мати хлопчика.– Я не розумію цього, тому що я навіть не думаю в цьому напрямку».

Додамо, шведський бренд розмістив вакансію маркетолога в Україні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button