Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Магазин розтрощили у місті Йоганесбург у відповідь на рекламну кампанію, де темношкірий хлопчик був одягнутий в худі з надписом «Найкрутіша мавпочка в джунглях».

buro247.ua

Громадські активісти Йоганнесбургу вирішили розтрощити флагманський магазин H&M у місті, повідомляє ресурс Buro 24/7. Згідно зі звітами поліції, протести відбулись також у Кейптауні та Преторії, але відбувались мирно. З огляду на це, було вирішено тимчасово закрити всі магазини компанії в країні.

«Нам не соромно за те, що ми зробили з H&M, – коментує колишній член Африканського національного конгресу та голова опозиційної партії Юлій Малема.– Це тільки початок. Всі магазини, які принижують темношкірих людей, повинні бути зачинені».

Нагадаємо, шведська компанія H&M створила нову лінійку дитячого одягу. На фото в онлайн-магазині на одній з худі, в яку був одягнений темношкірий хлопчик, був надпис «Coolest Monkey In The Jungle» («Найкрутіша мавпочка в джунглях»). Фото викликало обурення в медіа та соціальних мережах – бренд звинуватили в расизмі. В наслідок цього, музикант The Weeknd оголосив про припинення співпраці з брендом. «Прокинувся цього ранку в шоці та соромі за це фото. Я глибоко обурений та остаточно припиняю співпрацю з H&M», – пише в своєму Twitter співак.

H&M швидко зреагували на конфлікт опублікувавши публічні вибачення та видаливши фото. Мати хлопчика також звернулась до ЗМІ та зірок з проханням не «створювати скандал» навколо компанії. «Це одна з сотень моделей одягу, в яких фотографувався мій син, – говорить мати хлопчика.– Я не розумію цього, тому що я навіть не думаю в цьому напрямку».

Додамо, шведський бренд розмістив вакансію маркетолога в Україні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button