Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 23657 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Власники Instagram-акаунту @perepichka_1981 виставили його на аукціон. Перша пропозиція склала $ 5 200.

«Наша perepichka_1981 стала найбільш висхідним акаунтом в українському Instagram в 2017 році (реальних вісім тисяч за три дні), – йдеться в повідомленні.– Це круто, але сторінці необхідний новий власник, щоб розвивати її, провокувати всіх навколо – новий божевільний, такий як ми».

Власники хочуть продати його на чесному аукціоні. Оплата відбуватиметься через Bitcoin.

Оновлено: Нагадаємо, акаунт @perepichka_1981 було створено 25 жовтня. В Instagram публікувались фотографії оголених жінок, які позували з фаст-фудом. «Хмарочос» розповідав, чому це сексизм. Через деякий час було запущено Facebook сторінку «Київська перепічка». Жоден проект не мав стосунку до столичного фаст-фуду «Київська перепічка».  

Згодом виявилось, що власниками Facebook-сторінки є Віктор Велла та Володимир Коваль. Створюючи сторінку, вони мали на меті викрити власника акаунту @perepichka_1981, ким вважають засновника Вільної школи журналістики Дмитра Раімова та його компанію «НЕТ. Агентство антикризових комунікацій». Проте Раімов все заперечує.

«Інстаграм-аккаунт і Facebook сторінку @perepichka_1981 не мають до мене і мого агентства ніякого відношення. Їх створили два блогери (один – атакував компанію WOG, другий – мого клієнта). З приводу першого, ми неодноразово публічно говорили, що атака на WOG проплачена, були на зв’язку менеджментом компанії (спочатку їх били за омивач, потім бургери і т.д.). Стосовно другого – ми викрили фейкову сторінку, що зруйнувало атаку на нашого клієнта. Це все публічна інформація, вона є в мережі. Саме за це панове образилися і вирішили помститися. Напередодні «Вільна. Курс маркетинг» вони запустили цей фейк, організувавши підроблену рекламу школи зі сторінки перепічки, ображали людей. Мета – дискредитувати мене і школу маркетингу. У підсумку, вони зізналися, що це вони», – коментує ситуацію Дмитро Раімов.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button