Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26322 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Власники Instagram-акаунту @perepichka_1981 виставили його на аукціон. Перша пропозиція склала $ 5 200.
«Наша perepichka_1981 стала найбільш висхідним акаунтом в українському Instagram в 2017 році (реальних вісім тисяч за три дні), – йдеться в повідомленні.– Це круто, але сторінці необхідний новий власник, щоб розвивати її, провокувати всіх навколо – новий божевільний, такий як ми».
Власники хочуть продати його на чесному аукціоні. Оплата відбуватиметься через Bitcoin.
Оновлено: Нагадаємо, акаунт @perepichka_1981 було створено 25 жовтня. В Instagram публікувались фотографії оголених жінок, які позували з фаст-фудом. «Хмарочос» розповідав, чому це сексизм. Через деякий час було запущено Facebook сторінку «Київська перепічка». Жоден проект не мав стосунку до столичного фаст-фуду «Київська перепічка».
Згодом виявилось, що власниками Facebook-сторінки є Віктор Велла та Володимир Коваль. Створюючи сторінку, вони мали на меті викрити власника акаунту @perepichka_1981, ким вважають засновника Вільної школи журналістики Дмитра Раімова та його компанію «НЕТ. Агентство антикризових комунікацій». Проте Раімов все заперечує.
«Інстаграм-аккаунт і Facebook сторінку @perepichka_1981 не мають до мене і мого агентства ніякого відношення. Їх створили два блогери (один – атакував компанію WOG, другий – мого клієнта). З приводу першого, ми неодноразово публічно говорили, що атака на WOG проплачена, були на зв’язку менеджментом компанії (спочатку їх били за омивач, потім бургери і т.д.). Стосовно другого – ми викрили фейкову сторінку, що зруйнувало атаку на нашого клієнта. Це все публічна інформація, вона є в мережі. Саме за це панове образилися і вирішили помститися. Напередодні «Вільна. Курс маркетинг» вони запустили цей фейк, організувавши підроблену рекламу школи зі сторінки перепічки, ображали людей. Мета – дискредитувати мене і школу маркетингу. У підсумку, вони зізналися, що це вони», – коментує ситуацію Дмитро Раімов.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті