Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 34 днів. За цей час ми опублікували 26974 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Мерія Івано-Франківську відмовилась затверджувати новий логотип, що було обрано шляхом онлайн-голосування.

golos.mvk.if.ua
Як повідомляє інтернет-видання «Курс», мерія передумала приймати варіант обраного логотипа, через висміювання дизайну в соціальних мережах та появи глузливої статті у Вікіпедії. На даний момент, стаття виглядає інакше.
«Ми хотіли спробувати залучити громадськість до створення візуального стилю. Так, відділ міжнародних зв’язків, туризму та промоції запропонував варіанти вже знайомого логотипу на голосування. Проте жоден з них, навіть переможець, не задовольняє очікування громади та міської ради щодо офіційного логотипа Івано-Франківська», – розповідає заступник міського голови з економічних питань Богдан Білик. Він зазначає, що через кількість поданих пропозицій і малу кількість учасників голосування такий логотип не виноситимуть на прийняття міською радою як офіційний логотип міста.
Міська рада вважає експеримент з голосуванням невдалим та планує доручити брендинг професіоналам. На даний момент, на офіційному сайті міста оголошене голосування, в якому жителі зможуть обрати елемент, який стане мотивом для майбутнього логотипу міста. Голосування триватиме до першого березня.
Додамо, що в рамках реалізації українсько-канадського проекту ПРОМІС триває розробка маркетингової стратегії. Івано-Франківськ є одним з міст, якому ПРОМІС готовий профінансувати брендинг. В кінці січня відбудеться робоча зустріч з представниками канадського проекту щодо процесу виготовлення логотипу. Відтак, будуть сформовані технічні завдання на проектування. За результатом засідання робочої групи оголосять тендер. Фірма-переможець зможе розпочаты роботу над брендингом. Результат представлять громадськості.
Нагадаємо, що у грудні в Івано-Франківську розпочалося голосування за визначення нового логотипа, хоча у квітні 2017 року місто отримало власну айдентику з лого. Візуальний стиль та офіційний логотип розробило рекламне агентство Aimbulance. Доля цієї айдентики невідома. В самому агентстві також не беруться передбачити, що трапиться із логотипом.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті