Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 23656 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов пояснив це підвищенням тарифів на пасажирські перевезення.

portal.lviv.ua

В Укрзалізниці планують підвищити вартість пасажирських перевезень на 20%, повідомляють на сайті 112.ua.

«По-перше, на сьогодні пасажирське господарство для УЗ збиткове. Питання розміру збитків інше, тут по-різному можна обраховувати. Вантажне ж прибуткове, і тут є, безумовно, питання перехресного субсидування. Пасажирське господарство у нас субсидується за рахунок вантажного. Факт є факт. Крім того, у нас субсидування всій УЗ в цілому за рахунок з’їдання коштів протягом багатьох років амортизацією. Тобто навіть ті гроші, які компанія заробляла, вона не реінвестувала, а “проїдала”; зараз починаємо інвестувати», – пояснює Євген Кравцов.

З огляду на те, що вартість пасажирських перевезень не змінювалась декілька років, Укрзалізниця у фінансовому плані на 2018 рік заклала дворазове підвищення тарифів на 10%. «Два рази по 10%, щоб це було плавно і не так помітно для людей», – говорить в. о. голови правління.

Окрім цього, в Укрзалізниці планують монетизувати Wi-Fi у поїздах «Інтерсіті+» та на залізничних вокзалах. Компанія розглядає декілька варіантів: залишити послугу безкоштовною,  зробити її платною або показувати рекламу клієнтам при підключенні до мережі, щоб окупити витрати.

Нагадаємо, «Хмарочос» вже розповідав, що ПАТ «Укрзалізниця» розглядає можливість підвищення цін на квитки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button