Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Бренд Keep спільно з дизайн бюро Spiilka презентували новий наплічник під назвою «Поділ».
«Наше дизайн бюро Spiilka розробило нову айдентику для бренду We are able минулого року. Разом із візуальною частиною змінилася і назва бренду – Keep – а також назви самих рюкзаків. Хотілося, що б ці назви були промовистими і підкреслювали позиціювання бренду, – розповідає дизайн-директорка бюро Spiilka Анастасія Жеребецька. – Тож разом із Keep ми придумали називати їх на честь відомих районів міст: Нойштадт, Тайто, Флетайрон і тд. Свій же рюкзак ми вирішили назвати Поділ, бо це один із наших улюблених районів Києва».
Перед створенням рюкзака, серед цільової аудиторії провели дослідження – що спонукає купити новий рюкзак, як його носять, куди з ним ходять, що в ньому транспортують. Таким чином, готовий продукт став результатом довго періоду тестування прототипів Keep та Spiilka.
Наплічних вироблено із Tyvek – це водонепроникний матеріал, що схожий на папір. «Він достатньо міцний, щоб прати його при температурі 40 градусів і носити кожен день на роботу. Матеріал може бути вторинно перероблено», – уточнює Жеребецька.
Вартість наплічника – 2300 гривень.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті