Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 26 днів. За цей час ми опублікували 26914 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Бренд Keep спільно з дизайн бюро Spiilka презентували новий наплічник під назвою «Поділ».

keeppacks.com

«Наше дизайн бюро Spiilka розробило нову айдентику для бренду We are able минулого року. Разом із візуальною частиною змінилася і назва бренду – Keep – а також назви самих рюкзаків. Хотілося, що б ці назви були промовистими і підкреслювали позиціювання бренду, – розповідає дизайн-директорка бюро Spiilka Анастасія Жеребецька. – Тож разом із Keep ми придумали називати їх на честь відомих районів міст: Нойштадт, Тайто, Флетайрон і тд. Свій же рюкзак ми вирішили назвати Поділ, бо це один із наших улюблених районів Києва».

Перед створенням рюкзака, серед цільової аудиторії провели дослідження – що спонукає купити новий рюкзак, як його носять, куди з ним ходять, що в ньому транспортують. Таким чином, готовий продукт став результатом довго періоду тестування прототипів Keep та Spiilka.

Наплічних вироблено із Tyvek – це водонепроникний матеріал, що схожий на папір. «Він достатньо міцний, щоб прати його при температурі 40 градусів і носити кожен день на роботу. Матеріал може бути вторинно перероблено», – уточнює Жеребецька.

Вартість наплічника – 2300 гривень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button