Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На засіданні постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами 14 лютого депутати погодили проект рішення, який передбачає звернення до Кабінету Міністрів України щодо виділення коштів для будівництва багаторівневої транспортної розв’язки на Харківській площі.

google.com/maps

Як повідомляє Дарницька районна державна адміністрація, мова йде про будівництво багаторівневої розв’язки на Харківській площі, на виїзді з Києва. На розв’язці приберуть зайві світлофори, що забезпечить безперервність автопотоку. Транзитні машини матимуть змогу проїжджати з правого берега від вулиці Грінченка до виїзду з міста через Південний міст в бік проспекту Бажана та Бориспільського шосе без зупинок.

«Транспортний вузол на Харківській площі є частиною маршруту державного значення, що поєднує аеропорт «Бориспіль» і столичний адмінцентр. Тож у першу чергу він виконує туристичну і логістичну функції загальнодержавного рівня. У даному випадку місто може розраховувати на повноцінну участь держави у будівництві багаторівневої розв’язки, яка прискорить рух у всіх напрямках і забезпечить безперервність автомобільного трафіку і для транзитного транспорту, і для киян», – вважає співавтор проекту рішення, голова комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами Олексій Окопний.

Додамо, що раніше на засіданні архітектурно-містобудівної ради при Департаменті містобудування та архітектури КМДА було розглянуто та схвалено передпроектні пропозиції щодо будівництва транспортної розв’язки на Харківській площі. Замовником проектної документації виступала КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва», проектною організацією — АТ ЗТ «Київсоюзшляхпроект». Тепер проект рішення мають розглянути на постійній комісії Київради з питань містобудування та з питань місцевого самоврядування.

Нагадаємо, місто ще в 2007 році уклало з інвесторами договір, на масштабну реконструкцію Харківської площі. Інвестор повинен був побудувати транспортну розв’язку в різних рівнях в поєднанні зі станцією метрополітену, а також автовокзал, торговельні та офісні комплекси, ресторан і автостоянки. Загальна площа об’єкта інвестування складала 125,2 тис. кв. м. Вартість будівництва в цінах 2008 року становила 996,234 млн гривень. Проте після цього інвестори зникли. 

Всього варіантів будівництва розв’язки колись було три:

  • Перший варіант передбачав будівництво дворівневої розв’язки на перетині проспекту Бажана, а другий рівень перетинав би кільце Харківської площі, вулицю Колекторну і Харківське шосе. Вартість проекту – 400 млн грн (за цінами 2008 року).
  • Другий варіант – будівництво трирівневої розв’язки з двома естакадами. Другий рівень передбачає рух транспорту у напрямку проспекту Бажана, третій – з’їзд з Харківського шосе в бік Борисполя. Вартість будівництва – 750 млн грн.
  • Третій варіант, пропонував будівництво трирівневої розв’язки, де естакада другого рівня пов’язувала б проспект Бажана з Бориспільською трасою, а естакада третього рівня – з Бортничами. Вартість – 1,2 млрд грн.

У жовтні 2013 року Київрада ухвалила рішення, що дозволяє взятися за масштабну реконструкцію Харківської площі і побудувати тут багаторівневу розв’язку. Тоді місто мало намір почати реконструкцію площі саме в тому році, і до осені 2013-го були врегульовані всі земельні питання. Проте тоді, автомобілісти столиці вважали це не нагальним питанням та просили зайнятися Ленінградською (нині Дарницькою) площею. Таким чином, лише цього року Київрада знову підняла питання розв’язки на Харківській площі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button