Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Уряд підтримав будівництво швидкого залізничного сполучення з аеропортом «Бориспіль» («Повітряний експрес»).

train-photo.ru

Як повідомив прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, будівництво повинне розпочатися не пізніше 1 червня та завершитись – у грудні 2018 року.

Згідно з проектом будівництва, лінія буде прокладена від вокзалу «Київ-Пасажирський», через станцію «Видубичі» до термінала D аеропорту «Бориспіль». Фактично добудувати потрібно лише 4 км шляху.

Рухомий склад, який буде використовуватися на лінії – 11 поїздів PESA 620м на 91 місце та 2 поїзди PESA 630м на 192 місця. Всі поїзди протягом 6 місяців будуть підготовлені до експлуатації. Вони зможуть перевозити не менше 2,67 млн пасажирів на рік.

Дістатися з Києва до аеропорту потягом можна буде за 35 хв. Вартість квитка – 80-120 грн.

Нагадаємо, у 2011 році «Повітряним експресом» займалося Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами України під керівництвом Владислава Каськіва. Тоді ця структура підписала кредитний договір з на суму $372,3 млн із Експортно-імпортним банком Китаю. Агентство сплатило страховий платіж і комісійні на суму понад $40 млн і встигло отримати перший транш кредиту в розмірі $52,1 млн. Ці кошти зникли. А після цього держава виплатила кредитору понад $20 млн.

Восени 2015 року ревізія діяльності держпідприємства «Нацпроект “Повітряний експрес”» виявила розкрадання на сотні мільйонів гривень. У квітні 2017 року колишнього в.о. директора підприємства відправили під заочний суд. У квітні 2017 року до проекту повернулися. 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button