Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 295 днів. За цей час ми опублікували 23629 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У кінці лютого паризький адміністративний суд визнав незаконною заборону руху авто вздовж набережної річки Сени.

Муніципалітет збирається відстоювати свої плани пішоходизації головної магістралі вздовж річки.

фото: Citylab

У вересні 2016 року місто заборонило автомобільний рух вздовж правого берега Сени, продовживши літнє перекриття дороги. У квітні 2017 року на правому березі річки облаштували нову зелену зону Parc Rives de Seine.

Раніше, у 2013 році пішоходи і спортсмени отримали доступ до відновленого лівого берега Сени на ділянці від Музею д’Орсе до мосту Альма. У 2014 році тут відкрилася набережна Les Berges de Seine з барами, ресторанами, садами і місцями для відпочинку. Знадобилося чотири роки, аби правий берег теж став доступним для пішоходів.

Місце стало однією з найвідоміших і найулюбленіших пішохідних смуг у світі. Статистика показує, що транспортне навантаження на дорогах, які прилягають до пішохідних зон зменшилося.

Але суд заперечує, що міська політика була достатньо чіткою. На думку суддів, рішення було прийнята на підставі досліджень, які включали неточності, пропуски і недоліки. Зазначається також, що юридична норма, яка покликана надати меру Парижа Анні Ідальго право заборонити рух авто, фактично, не дає їй цього права. Ця норма зазначає, що мер може обмежувати рух авто лише у певний час.

Мер міста назвала рішення суду нестерпним, і зауважила, що це повернення до політики пріоритету автомобіля над громадським здоров’ям.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button