Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Асоціація велосипедистів Києва презентувала пропозиції з оновлення правил дорожнього руху України та технічних стандартів в частині велотранспорту.

Пропозиції є результатом дослідження практик регулювання ПДР у 5 європейських країнах і збору пропозицій з оновлення українських правил та стандартів від користувачів велосипеда в Україні. У дослідженні проаналізовано, як вирішуються найпроблемніші моменти з українських правил у законодавстві Великої Британії, Швеції, Швейцарії, Чехії та Польщі.

«Є питання з тим, як регулюється рух велосипедистів, чи можна рухатися смугами громадського транспорту. В усіх європейських країнах, які ми досліджували, так, в Україні – поки ні. Чи можна повертати на велосипеді ліворуч, якщо вулиця досить широка? В усіх країнах, які ми досліджували, можна повертати велосипедисту, він рухається так само, як автомобіль. В Україні поки не можна. Відповідно ми починаємо цю дискусію і хочемо, щоби розроблені нами пропозиції були враховані Кабінетом міністрів та профільними міністерствами», – пояснив координатор з національної роботи АВК Вадим Денисенко.

Крім того, у чинні ПДР України пропонується додати визначення велосмуги, велопереїзду, велосипедного шлюзу, електровелосипеда тощо.

Пропозиції з оновлення українських Правил дорожнього руху та технічних стандартів в частині велотранспорту доступні онлайн.

Департамент транспортної інфраструктури КМДА врахує пропозиції змін до ПДР від АВК, Центру організації дорожнього руху та ін.
ДТІ подасть пропозиції змін до ПДР від міста Києва в Міністерство інфраструктури України, яке попередньо дало згоду виступити ініціатором внесення змін.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button