Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 30 днів. За цей час ми опублікували 26937 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Асоціація велосипедистів Києва презентувала пропозиції з оновлення правил дорожнього руху України та технічних стандартів в частині велотранспорту.

Пропозиції є результатом дослідження практик регулювання ПДР у 5 європейських країнах і збору пропозицій з оновлення українських правил та стандартів від користувачів велосипеда в Україні. У дослідженні проаналізовано, як вирішуються найпроблемніші моменти з українських правил у законодавстві Великої Британії, Швеції, Швейцарії, Чехії та Польщі.
«Є питання з тим, як регулюється рух велосипедистів, чи можна рухатися смугами громадського транспорту. В усіх європейських країнах, які ми досліджували, так, в Україні – поки ні. Чи можна повертати на велосипеді ліворуч, якщо вулиця досить широка? В усіх країнах, які ми досліджували, можна повертати велосипедисту, він рухається так само, як автомобіль. В Україні поки не можна. Відповідно ми починаємо цю дискусію і хочемо, щоби розроблені нами пропозиції були враховані Кабінетом міністрів та профільними міністерствами», – пояснив координатор з національної роботи АВК Вадим Денисенко.
Крім того, у чинні ПДР України пропонується додати визначення велосмуги, велопереїзду, велосипедного шлюзу, електровелосипеда тощо.
Пропозиції з оновлення українських Правил дорожнього руху та технічних стандартів в частині велотранспорту доступні онлайн.
Департамент транспортної інфраструктури КМДА врахує пропозиції змін до ПДР від АВК, Центру організації дорожнього руху та ін.
ДТІ подасть пропозиції змін до ПДР від міста Києва в Міністерство інфраструктури України, яке попередньо дало згоду виступити ініціатором внесення змін.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті