Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26311 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Мережа супермаркетів Walmart прибрала з кас журнали Cosmopolitan через об’єктивацію у них жінок. Попри це видання все ще можна придбати у магазинах.

фото: aarp.org
Ритейлер зазначає, що таке рішення було, перш за все, комерційним, але разом з тим була почута і думка людей, занепокоєних змістом глянцю. Національний центр з питань сексуальної експлуатації (NCSE ) вже заявив, що рішення Walmart зробило його «лідером у корпоративній відповідальності».
Ця організація заснована у шістдесятих роках і спочатку називалася «Моральність у ЗМІ», була перейменована у 2015 році на NCSE і проводить утому числі кампанії проти порнографії.
Виконавча директорка організації Дон Хокінз заявила, що таке рішення Walmart схоже на реальні зміни в контексті компанії #MeToo. »Cosmo транслює ті ж самі думки про жіночу сексуальність, як і Playboy. Це формує жіночу цінність, в першу чергу, як здатність сексуально задовольнити чоловіка, і тому є частиною тієї ж самої культури, де чоловіки розглядають і ставляться до жінок як до неживих сексуальних об’єктів» – зазначила вона.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті