Мережа супермаркетів Walmart прибрала з кас журнали Cosmopolitan через об’єктивацію у них жінок. Попри це видання все ще можна придбати у магазинах.

фото: aarp.org
Ритейлер зазначає, що таке рішення було, перш за все, комерційним, але разом з тим була почута і думка людей, занепокоєних змістом глянцю. Національний центр з питань сексуальної експлуатації (NCSE ) вже заявив, що рішення Walmart зробило його «лідером у корпоративній відповідальності».
Ця організація заснована у шістдесятих роках і спочатку називалася «Моральність у ЗМІ», була перейменована у 2015 році на NCSE і проводить утому числі кампанії проти порнографії.
Виконавча директорка організації Дон Хокінз заявила, що таке рішення Walmart схоже на реальні зміни в контексті компанії #MeToo. »Cosmo транслює ті ж самі думки про жіночу сексуальність, як і Playboy. Це формує жіночу цінність, в першу чергу, як здатність сексуально задовольнити чоловіка, і тому є частиною тієї ж самої культури, де чоловіки розглядають і ставляться до жінок як до неживих сексуальних об’єктів» – зазначила вона.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті