Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мережа супермаркетів Walmart прибрала з кас журнали Cosmopolitan через об’єктивацію у них жінок. Попри це видання все ще можна придбати у магазинах.

фото: aarp.org

Ритейлер зазначає, що таке рішення було, перш за все, комерційним, але разом з тим була почута і думка людей, занепокоєних змістом глянцю. Національний центр з питань сексуальної експлуатації (NCSE ) вже заявив, що рішення Walmart зробило його «лідером у корпоративній відповідальності».

Ця організація заснована у шістдесятих роках і спочатку називалася «Моральність у ЗМІ», була перейменована у 2015 році на NCSE і проводить утому числі кампанії проти порнографії.

Виконавча директорка організації Дон Хокінз заявила, що таке рішення Walmart схоже на реальні зміни в контексті компанії #MeToo. »Cosmo транслює ті ж самі думки про жіночу сексуальність, як і Playboy. Це формує жіночу цінність, в першу чергу, як здатність сексуально задовольнити чоловіка, і тому є частиною тієї ж самої культури, де чоловіки розглядають і ставляться до жінок як до неживих сексуальних об’єктів» – зазначила вона.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button