Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Міністр інфраструктури Володимир Омелян уточнив, що капітальний ремонт розтягнеться на два-три роки.

Реконструкція ділянки Львів-Броди у червні 2007 року. Фото: Wikipedia.org

Ремонт на автомагістралях Київ-Одеса і Київ-Чоп мають завершити на початку травня, повідомив у інтерв’ю Радіо Свобода міністр інфраструктури України, Володимир Омелян.

Він уточнив, що йдеться про відновлення проїздності, зокрема на найпроблемнішій ділянці траси Київ-Чоп через Карпати.

«Коли ми кажемо про якісний капітальний ремонт, щоб це було надовго, а не на рік, ми розпочнемо роботи в цьому році і вони будуть тривати ще 2-3 роки», – пояснив Омелян.

Цього року міністерство планує відремонтувати понад 4 тисяч кілометрів автошляхів. За попередні два роки відремонтували 3 тисячі кілометрів.

Омелян переконує, що за п’ять років стабільного фінансування Україна матиме дороги кращі, ніж у Польщі до її вступу до ЄС.

При цьому міністр наголосив, що будівництво автобанів лишається дорогим задоволенням і для держави, і для інвесторів. Вартість одного кілометру автобану він оцінив у 10 мільйонів євро.

Раніше радник голови Укравтодору Олександр Кава казав, що на капітальний ремонт українських доріг треба щонайменше два трильйони гривень. За словами керівника Укравтодору Славоміра Новака, що на дороги державного значення протягом п’яти років спрямують близько 300 мільярдів гривень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button