Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Ребрендінг доручили агентству Андрія Федоріва.
Велика мережа розливного пива «Море пива» зважилася на радикальний ребрендінг. Протягом двох років магазини повністю змінять назву на «HOP HEY».
«HOP в перекладі з англійської означає хміль – один з головних інгредієнтів пива. А ще всі ж знають прислів’я “Не кажи “хоп”, поки не перескочиш”… HEY – це спокійний видих абсолютного полегшення», – пояснює вибір нової назви прес-служба компанії.
Разом з ім’ям змінюється і звичний формат магазинів. Більшість позицій буде у вільному доступі – покупець зможе сам налити собі напій, не чекаючи черги. Також обіцяють розширити асортимент.
Наразі два оновлених магазини вже відкрилися у Дніпрі. Найближчим часом новий формат з’явиться у Києві.
Як повідомляє DesignTalk, ребрендінгом займалося креативне агентство FEDORIV.
Мережа «Море пива» з’явилася в 2009 році. Наразі вона складається з 300 магазинів по всій Україні.
Агенство Андрія Федоріва розробляло айдентику та логотипи для «Нової пошти», OLX, «Алло» та ресторану «Липський». У лютому цього року оновлений ресторан «Липський» закрився.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті