Ребрендінг доручили агентству Андрія Федоріва.

Фото: «Море пива» / Facebook
Велика мережа розливного пива «Море пива» зважилася на радикальний ребрендінг. Протягом двох років магазини повністю змінять назву на «HOP HEY».
«HOP в перекладі з англійської означає хміль – один з головних інгредієнтів пива. А ще всі ж знають прислів’я “Не кажи “хоп”, поки не перескочиш”… HEY – це спокійний видих абсолютного полегшення», – пояснює вибір нової назви прес-служба компанії.

Оновлений магазин у Дніпрі. Фото: «Море пива» / Facebook
Разом з ім’ям змінюється і звичний формат магазинів. Більшість позицій буде у вільному доступі – покупець зможе сам налити собі напій, не чекаючи черги. Також обіцяють розширити асортимент.
Наразі два оновлених магазини вже відкрилися у Дніпрі. Найближчим часом новий формат з’явиться у Києві.
Як повідомляє DesignTalk, ребрендінгом займалося креативне агентство FEDORIV.
Мережа «Море пива» з’явилася в 2009 році. Наразі вона складається з 300 магазинів по всій Україні.
Агенство Андрія Федоріва розробляло айдентику та логотипи для «Нової пошти», OLX, «Алло» та ресторану «Липський». У лютому цього року оновлений ресторан «Липський» закрився.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті