Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 316 днів. За цей час ми опублікували 26448 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На лекції 25 квітня історики з Києва, Мінська та Одеси розкажуть, як відрізнявся досвід велосипедної їзди в доавтомобільну епоху в різних містах Східної Європи.

Фото: Національний музей історії України

24 квітня біля Історичного музею відкрилася вулична виставка «Велобум 1890-х», на якій розповідається про досвід їзди на велосипеді в Києві ХІХ сторіччя, напередодні появи автомобілів.

Фото: прес-служба Асоціації велосипедистів Києва

Наприкінці ХІХ століття в Києві та інших містах Російської імперії велосипед був найпрестижнішим видом індивідуального транспорту.

«У Києві велосипед відіграв велику роль у створенні сучасних Правил дорожнього руху, демократизації суспільного життя та емансипації жінок», – розповіла кураторка виставки Ольга Мартинюк.

Фото: Національний музей історії України

Сьогодні, 25 травня, о 16:00 Мартинюк читатиме лекцію «Велобум 1890-х у Мінську, Києві та Одесі: чи всюди їздити однаково?». Також братимуть участь історики з Мінська та Одеси. Вхід на лекцію, яка пройде у приміщенні музею, коштує 30 грн.

12 травня відбудеться велоекскурсія по Києву в рамках весняного Ретро Круїзу, а 19 травня покажуть фільм «Навесні» Михаїла Кауфмана (1929) із застосуванням велогенератора. З повною програмою заходів виставки «Велобум 1890-х» можна ознайомитися за посиланням.

Фото: Національний музей історії України

«Демократія – це великою мірою про спільне відповідальне володіння публічним простором. Вулична виставка “Велобум 1890-х” – це приклад того, як міський простір можна використовувати для відкритих дискусій про стан суспільства, і де досвід усіх буде врахований», – зазначає Ганна Гребеннікова, представниця фонду Гайнріха Бьолля, за підтримки якого проходить виставка.

Фото: Національний музей історії України

Читайте також конспект лекції Ольги Мартинюк про київський велобум 1890-х.

Фото: прес-служба Асоціації велосипедистів Києва

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button