Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23594 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На лекції 25 квітня історики з Києва, Мінська та Одеси розкажуть, як відрізнявся досвід велосипедної їзди в доавтомобільну епоху в різних містах Східної Європи.

Фото: Національний музей історії України

24 квітня біля Історичного музею відкрилася вулична виставка «Велобум 1890-х», на якій розповідається про досвід їзди на велосипеді в Києві ХІХ сторіччя, напередодні появи автомобілів.

Фото: прес-служба Асоціації велосипедистів Києва

Наприкінці ХІХ століття в Києві та інших містах Російської імперії велосипед був найпрестижнішим видом індивідуального транспорту.

«У Києві велосипед відіграв велику роль у створенні сучасних Правил дорожнього руху, демократизації суспільного життя та емансипації жінок», – розповіла кураторка виставки Ольга Мартинюк.

Фото: Національний музей історії України

Сьогодні, 25 травня, о 16:00 Мартинюк читатиме лекцію «Велобум 1890-х у Мінську, Києві та Одесі: чи всюди їздити однаково?». Також братимуть участь історики з Мінська та Одеси. Вхід на лекцію, яка пройде у приміщенні музею, коштує 30 грн.

12 травня відбудеться велоекскурсія по Києву в рамках весняного Ретро Круїзу, а 19 травня покажуть фільм «Навесні» Михаїла Кауфмана (1929) із застосуванням велогенератора. З повною програмою заходів виставки «Велобум 1890-х» можна ознайомитися за посиланням.

Фото: Національний музей історії України

«Демократія – це великою мірою про спільне відповідальне володіння публічним простором. Вулична виставка “Велобум 1890-х” – це приклад того, як міський простір можна використовувати для відкритих дискусій про стан суспільства, і де досвід усіх буде врахований», – зазначає Ганна Гребеннікова, представниця фонду Гайнріха Бьолля, за підтримки якого проходить виставка.

Фото: Національний музей історії України

Читайте також конспект лекції Ольги Мартинюк про київський велобум 1890-х.

Фото: прес-служба Асоціації велосипедистів Києва

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button