Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Загальна площа аеропорту становить 80 мільйонів квадратних метрів.

Наразі новий аеропорт готовий на 80%. Його відкриють 26 жовтня в присутності президента, прем’єра та інших гостей. Протягом 48 годин після відкриття всі рейси з міжнародного аеропорту Ататюрка будуть перенесені в новий аеропорт.

Загальна площа всіх службових приміщень, разом з залою очікування, складає 80 мільйонів квадратних метрів. Для безпеки аеропорту встановлять 6000 камер нагляду, а за порядком слідкуватимуть 3500 охоронців. Всього ж в аеропорту відкриють 225 тисяч робочих міст. Він зможе одночасно приймати 114 літаків завдяки встановленню сучасної навігаційної системи і декількох злітно-посадкових смуг. До посадкових смуг терміналу будуть підведені 143 гофрованих рукави, тому відпаде необхідність у великій кількості автобусів, щоб довозити  пасажирів до літаків.

З нового стамбульського аеропорту можна буде вилітати в 350 міст світу. Стамбульський аеропорт стане також основним пересадним пунктом для пасажирів з різних континентів. Поруч з аеропортом будується сучасний готель, який у випадку затримки рейсів зможе прийняти близько тисячі гостей. Окрім того, до аеропорту проведуть метро і сучасну магістраль.

Вартість проекту становить близько десяти мільярдів доларів. Планується, що він не тільки окупить всі затрати, а за перші 25 років принесе прибуток в розмірі 22,2 мільярдів доларів.

Нагадаємо, що Wizz Air почав продаж квитків із Києва до Відня, Берліна і Франкфурта.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button