Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Новий бренд України виявився підозріло схожим на логотип PornHub.

Колаж: Mark Kaplan / Facebook

Чимало користувачів соцмереж розкритикували новий логотип, який презентуватиме Україну за кордоном.

Новий державний бренд передусім порівнюють із логотипом порносайту PornHub.

Колаж: Mark Kaplan / Facebook

Що сталося з цією автівкою, читайте тут.

Колаж: Mark Kaplan / Facebook

Колаж: Mark Kaplan / Facebook

Колаж: Mark Kaplan / Facebook

Водночас у міністерстві інформаційної політики пояснили BBC, що їхня головна аудиторія – іноземці, і їм емблема сподобалася. «Ми це робимо не для українців, ми це робимо для іноземців», – зазначив секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко.

Також у мінінформполітики зазначили, що головний бренд країни коштував «нуль гривень, нуль копійок». У компанії Banda Agency, яка розробила айдентику, пояснили, що ними керувало «почуття обов’язку».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button