З 21 червня по 31 липня триватиме онлайн-курс від маркетологів Converse, IKEA, Google, Samsung, LEGO, ZARA.
Ви навчитесь самостійно створювати маркетингову, SMM та PR-стратегії, оволодієте найактуальнішими інструментами маркетингу та брендингу, комерційного сторітелингу, управлінням репутацією бренду.
Курс складається із 25 практичних занять від спеціалістів з усього світу. Акценти у програмі зроблені на SMM, YouTube-маркетинг, нові технології та розробку статегії. Розклад навчання є на сайті курсу. Без професійних та вікових обмежень, проте початківцям треба буде більше працювати – програма розроблена на високому рівні.
Навчання відбувається у прямому онлайн-ефірі тричі на тиждень – це мотивація прийти, так як викладач чекатиме на вас. Після трансляції буде доступний відеозапис, який ви зможете переглядати протягом одного року.
Ще одна особливість – організатори надсилають поштою фірмовий блокнот, матеріали лекцій, чернетки стратегій. В інших онлайн курсах ви такого не знайдете.
Докладна інформація про вартість доступна на офіційному сайті курсу. Організатор – «Свободная. Освітня платформа». Навчання на цій освітній програмі вже пройшли 2723 людини, загалом на програмах «Свободной» з 2010 року навчались більше ніж 46 тисяч людей.
Контакти: 044 362 28 36, 067 508 68 58, facebook сторінка. Email – [email protected].
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті