Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

З 21 червня по 31 липня триватиме онлайн-курс від маркетологів Converse, IKEA, Google, Samsung, LEGO, ZARA.

Ви навчитесь самостійно створювати маркетингову, SMM та PR-стратегії, оволодієте найактуальнішими інструментами маркетингу та брендингу, комерційного сторітелингу, управлінням репутацією бренду.

Курс складається із 25 практичних занять від спеціалістів з усього світу. Акценти у програмі зроблені на SMM, YouTube-маркетинг, нові технології та розробку статегії. Розклад навчання є на сайті курсу. Без професійних та вікових обмежень, проте початківцям треба буде більше працювати – програма розроблена на високому рівні.

Ви будете проходити інтенсивне навчання з колегами із 8 країн світу.

Навчання відбувається у прямому онлайн-ефірі тричі на тиждень – це мотивація прийти, так як викладач чекатиме на вас. Після трансляції буде доступний відеозапис, який ви зможете переглядати протягом одного року.

Ще одна особливість – організатори надсилають поштою фірмовий блокнот, матеріали лекцій, чернетки стратегій. В інших онлайн курсах ви такого не знайдете.

Докладна інформація про вартість доступна на офіційному сайті курсу. Організатор – «Свободная. Освітня платформа». Навчання на цій освітній програмі вже пройшли 2723 людини, загалом на програмах «Свободной» з 2010 року навчались більше ніж 46 тисяч людей.

Контакти: 044 362 28 36, 067 508 68 58, facebook сторінка. Email – [email protected].

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button