Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Керівництво Facebook написало лист з письмовими відповідями на питання, які Марк Цукерберг не встиг відповісти під час слухань в американському парламенті. Лист опублікував Конгрес США.

Фото: vistanews.ru

Facebook збирає таку інформацію:

  • тривалість активності в вікні з вкладкою соцмережі
  • метадані фотографій (місце та час)
  • покупки, здійснені на сторонніх сайтах;
  • встановлені додатки
  • плагіни в браузері користувача;
  • рухи курсору на пристрої;
  • використання камери, вбудованої в додаток Facebook;
  • назви і типи файлів на пристрої користувача;
  • ідентифікатори додатків;
  • кількість вільного місця на пристрої;
  • контакти з довідника користувача;
  • журнал дзвінків і історію SMS з Android-пристроїв;
  • найближчі точки доступу Wi-Fi і стільникового зв’язку;
  • інформацію мобільних і стаціонарних провайдерів через комп’ютери, телефони, зв’язані телевізори та інші пристрої в мережі;
  • рівень заряду пристрою;
  • параметри та дозволи на пристрої;
  • інформацію та фотографії інших користувачів, а також частоту взаємодія і спілкування з ними.

Також Facebook не аналізує фото та текст приватних повідомлень, щоб створити  рекламний контент для користувача.

У Facebook додали, що також можуть отримувати інформацію про користувачів від сторонніх компаній. Мова йде про дії як в онлайні, так і в офлайні, але про які саме – представники компанії не уточнили.

Також читайте матеріал «Хмарочос» про те, як не гаяти час у  Facebook.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button